Geoblog.pl    mamba    Podróże    Indochiny    Tajlandia zmien jest:)

Tajlandia zmien jest:)

Tajlandia, Krabi

hejo,

jest 7:11 14.07.2009 - czekam wlsnie na prom do Pakbara - ale okazalo sie e prom bedzie busem;]... coz..;]

ok szybko streszczam ostatnich dni
11.07.2009 pojechalismy na plywajcy targ do miejscowosci pod BKK - Damnoen Saduak
- bardzo fajne miejsce, choc masa turystow - jak jechalam busem to sie czulam jak na zlocie rasy Aryjskiej;] - wszyscy blond wlosy i niebieskie oczy -tylko kierowca inny;]

co do targu- super sprawa - babeczki siedza sobie w lodziach w malym i ciasnym kanale i sprzedaja co akurat one lub i sasiadka maja w tej lodzi, zdjecia zamieszcze potem bo mam tylko 15 min;( oczywiscie wszystko robione pod turystow ( jak wiekszosc rzeczy w Tajlandii).

jedlismy tam supersmaczne smazone banany;] potem zaliczylismy rejsik lodka do wioski obok i wizyte w jakims miejscu gdzie ludziki rzezbia plaskorzezby w drewnie.

wrocilismy do BKK - spotakismy kolejna grupe polakow:) poszlismy z nimi zwiedzic Palac Krolewski.. ale oczywiscie mielismy pecha bo akurat byla 3:00pm i Tajlandia sie w tedy modli i nie wolno do palacu wchodzic... stwierdzilismy ze odwiedzimy go 20.07 - i jak sie okazalo z ogloszenia - 20.07 mozemy sobie palac odwiedzac tylko do 12:00 bo potem jest zamkniety... syn krola szkole koczy czy cos...ech..
no i jak nas nie wpuscili do palacu to poszlismy wszyscy razem poogladac lezacego budde - jest ogromny!!! oczywiscie caly pokryty zlotem.. jest tak duzy ze ciezko bylo mu zdjecie zrobic;]

potem wieczorem jechalismy juz do Krabi - jedyne 16h ale w wypas autobusie - po 11h wywealili nas gdzies w jakims maisteczku i razem z masa innych turystow czekalismy na busiki do poszczegolnych miejscowosci:)

12,07 Krabui - no i zaczelo padac.. akurat jak na wyspy przyjechalam...
lalo caly dzien- zatrzymalismy sie w P. GH - bardzo mili ludzie:)

13.07 - mialo byc tak pieknie.. .wycieczka do 4 wysp , nurkowanie... ale ze wysokie fale to skonczylismy na kajakach- tez bylo fajnie - widzielismy 2 super laguny i pare innych bajerow:)

no i dzis 14.07. jedziemy naszym busem (niby promem) do Pakbara z kad bierzemy lodz na wyspe Ko Lipe- mam nadzieje ze bedzie slonce ( modle sie o to) - tam siedzimy do 18.07 - potem musimy sie dostac do Trang z kad mamy kupione bilety do BKK

mam nadzieje ze Tajlandia bedzie laskawa i nic sie juz nie pozmienia:)